środa, 28 sierpnia 2013

Planeta Organica organic olive wet wipes chusteczki nawilżane i oczyszczające toksańska oliwa

Dziś o chusteczkach rosyjskiej firmy Planeta Organica. Pełna nazwa według sklepu Kalina to: Planeta Organica: chusteczki oczyszczające. Toskańska oliwa.  

Opakowanie W zielonym, cieszącym oko opakowaniu znajdziemy 20 sztuk białych i delikatnych chusteczek. Projekt bardzo dobry, dlatego, że w torebce łatwo je odszukać. Poza tym wnętrze mojej torby jest ciemnofioletowe, więc jaskrawa zieleń bardzo mi psuje. Wizualnie super.


Jakość materiału Na pierwszy rzut oka mamy do czynienia z bardzo delikatną bawełną. Widać "oczka" w powierzchni materiału. Brzegi są nieostre. Na szczęście przetarcie nie skutkuje rozdzieleniem chusteczki. Jakiekolwiek frędzle również nie przyklejają się do skóry.


Stopień nasączenia Najmniej mnie zadowala. Chusteczki lubię głownie za to, że dzięki nim mogę osiągnąć wrażenie jakbym dotknęła twarzą zimnej wody i tego zawsze od nich oczekuję. Niestety te są dosyć suche. To mi się nie podoba. Przyjrzałam się terminowi produkcji i wcale nie mam do czynienia ze starocią. Były również szczelnie zamknięte, co wskazuje na to, że takie po prostu są, a nie otrzymałam uszkodzony egzemplarz.

Działanie Chusteczki mają za zadanie zmyć brud, który osiadł na mojej twarzy. Po użyciu twarz była czystsza i delikatnie nawilżona. Chusteczki pozostawiły bardzo delikatny film. Zabrakło mi działania kojącego, nie są one typem chusteczek, które kojarzą się z kompresem dla twarzy. Oczyszczają, ale jak na produkt typowo oczyszczający z opisu, spodziewałam się większej stanowczości i mocy w tej sprawie. Ich używanie nie zrobiło mi krzywdy.

Zapach Bardzo delikatny i ulotny. Myślałam, że będzie to zapach oliwy z oliwek, a tutaj bardziej kwiaty niż oliwa.

Skład: Aqua, Olea Europea Fruit Oil, Aloe barbadensis leaf extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Avena Sativa Kernel, Malva Sylvestris Extract, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


Cena: 9,90 KALINA

Podsumowanie Nie jest to zły produkt, ale też nie podbił mojego serca.
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.