środa, 15 stycznia 2014

Truskawkowa pokusa w chłodne wieczory, mus do ciała Organic Shop Organic strawberry & milk

Chłodne wieczory skłaniają mnie do zastępowania orzeźwiających zapachów tymi otulającymi i kołyszącymi do snu. Niechętnie patrzę na aromaty owocowe. Kosmetyk o zapachu truskawek nie trafiłby miesiąc temu do mojego koszyka, gdyby nie pustki w internetowym sklepie. Miałam niewiele opcji do wyboru i ta wydawała mi się najlepsza. Cieszę się, że w okresie moich zakupów był boom na kosmetyki rosyjskie, które schodziły jak ciepłe bułeczki i trzeba było brać szybko to co zostało. Inaczej nie znalazłabym perełki. Mus trafił na moją skromną listę bestsellerów. Pachnie cudownie, uwielbiam połączenie typu truskawka i bita śmietana. W pudełeczku o pojemności 250 ml znalazłam produkt uniwersalny, ponieważ, ku mojemu zaskoczeniu, zapach świetnie wpisze się w chłodne i letnie wieczory. Trwałość zapachu jest w sam raz. Na dłuższą metę byłby męczący. Wyczuwam go do godziny po użyciu. Konsystencja musu jest idealna. Coś pomiędzy masłem do ciała, a balsamem. Kosmetyk bardzo łatwo się rozprowadza. Szybko wchłania się w skórę i nie przylepia się do ubrań. To bardzo dobry produkt dla posiadaczek skóry mieszanej na ciele. Mus nie jest zbyt tłusty i sprawdzi się na partiach bardziej przetłuszczających się i w miejscach gdzie skóra jest przesuszona, oczywiście w zależności od nałożonej ilości. Jego minusem jest słaba wydajność. Starczył mniej więcej na miesiąc. Używałam go raz dziennie. Poza tym nie wymusił u mnie dłuższego masażu ciała ponieważ skóra szybko go wypijała. Podoba mi się skład produktu, znajdziemy tu wyciąg z liści poziomek/truskawek, oliwę z oliwek, olejek jagodlinowy, czyli z Ylang-ylang i olej z migdałów. Darzę ten produkt dużą sympatią. Kusi mnie nałożenie go na włosy. Apetyczny zapach przyda się przecież na randce. 


Cena: 24 zł w sklepie Kalina.


Informacje od producenta, źródło: sklep Kalina
"Producent: OO ORGANIC SHOP RUS, Rosja  
Pojemność: 250 ml
Apetyczny mus do ciała na bazie organicznego ekstraktu z Truskawki i Mleka nasyca skórę witaminami i mikroelementami, przywraca jej aktywność. Skóra staje się aksamitna. Mus posiada niesamowity aromat.
Sposób użycia: nanieść mus na czystą, suchą skórę delikatnymi masującymi ruchami.
Do codziennego zastosowania. Dla każdego typu skóry.
SKŁADNIKI: Aqua with infusions of extracts: Fragaria Vesca Leaf Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Armeniaca Seed Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Milk, Sorbitol, Isopropylpalmitate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Milk Protein, Xantan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Iron Oxides."

Isopropylpalmitate- może być komadogenny
Benzoic Acid, Benzyl Alcohol- do stosowania w ograniczonych ilościach


Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Wygląda ładnie i opakowanie mi się podoba. Ma fajny skład więc myślę, że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie tylko się spodoba. Ostrzegam, że możesz być zachwycona:)

      Usuń
  2. Z Twojego opisu wynika, że ten produkt pachnie obłędnie:) Chętnie się z nim zapoznam, jeśli będe miała ku temu sposobność:) Wcześniej jednak muszę uszczuplić zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pachnie pięknie, obłędnie. Jeśli miałaś kiedyś tę maseczkę: http://img1.infibeam.com/img/2acf123a/Montagne_Jeunesse/MJ030/upload/front/MontagneJeunesse-MJ030_47a3f.jpg to właśnie jej zapach jest podobny do zapachu tego musu:)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.