wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyniki rozdania z okazji dnia kobiet!

Bardzo dziękuję za udział wszystkim uczestniczkom. Wasze komentarze były miłe dla serca i z pewnością przysłużą się do tworzenia coraz fajniejszego miejsca w sieci. Wiem, że wyniki ogłaszam dość późno, ale to ze względu na kłopoty rodzinne. Mam szczęście poinformować, że zaraz uśmiechnie się:

vesper lizbark

A oto komentarz:

"Na blogu ciekawych pomysłów wiele,
Zawsze znajduję tu coś dla siebie.
Zamieszczane zdjęcia w bardzo dobrej jakości,
Dlatego jestem jednym z częstszych blogowych gości.
Opinie kosmetyczne bardzo lubię czytać,
By potem na zakupy do drogerii się wybrać!
Szczególnie takie z wieloma zdjęciami
I widocznymi działania efektami.
One mnie ciągle inspirują
I o mym wyborze decydują.
Ponadto szata graficzna ciekawa,
Ładna i przejrzysta, a to jest podstawa.
Za te wszystkie plusy i zalety,
Twojego bloga kochają kobiety!" 



Pewnie zgodzicie się ze mną, że kreatywność jest ogromna w tym komentarzu. Zdobywczynię proszę o przesłanie adresu na który mam wysłać paczuszkę. Mój mail znajduje się w zakładce "kontakt". Przypominam też o regulaminie pudełka. Czekam na recenzje kosmetyków z niecierpliwością. Jeśli jesteś blogerką Vesper lizbark, umieszczasz je na swoim blogu, a jak nie, to przesyłasz mi recenzje na maila, wraz ze zdjęciami, a one pojawiają się jako gościnne:)  



Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.