piątek, 5 grudnia 2014

JOY box grudzień 2014 nowe pudełko dla miłośników kosmetyków

Idea pudełek dotychczas do mnie nie przemawiała. Wiem, że trafiają się w nich prawdziwe perły, ale nie lubię zbytku. Serio. W pewnym momencie trafia mnie, jeśli mam za dużo kosmetyków. Robię generalne porządki. Wióry lecą. Dlatego nie kusiło mnie posiadanie coraz większej ilości, powiedzmy szczerze, w większości zbędnych rzeczy. Tym bardziej, że skórę mam grymaśną i wiele kosmetyków pogarsza stan mojej cery.

Co spowodowało, że kupiłam JOY box? Możliwość doboru kosmetyków. Do wyboru Organique, Yankee Candle (o której marzyłam od dawna) no i niedługo kończy mi się pasta do zębów:) Vaseline pure original jelly na usta, też nie jest złym pomysłem na zimę. No i jelly pobudza wyobraźnię. Dodatkowo tint Bell, krem do rąk i inne kosmetyki, które się przydadzą. Za 49 zł, z przesyłką, moim zdaniem, można kupić.

Na pudełeczko czekałam około 8 dni roboczych. Przyniósł je listonosz. Zapakowane w kawałek szarego papieru, z różowymi papierkami w środku, pachnącymi świeczką o zapachu pucharka z lodami. Taki wariant do mnie trafił i fajnie, bo lubię słodkości.

Środek każdego pudełka wyglądał następująco: pasta wybielająca Signal, Vaseline jelly, Bielenda maseczka, mini krem do rąk Eveline, kokosowy żel Original Source i tint Bell. Poza tym jeszcze trzy rzeczy do wyboru. Ja wzięłam maskę nawilżającą APIS (z zamiarem używania jej na dłonie, bo skład powstrzymuje przed używaniem na twarz, ze skłonnością do zapychania), świeczkę Yankee Candle i Organique balsam do ciała. Korciła mnie jeszcze śliczna bransoletka, ale się nie zmieściła.

Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda bohater dzisiejszego wpisu. Co o nim myślicie?



Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Jak dla mnie to "pudełko" wyróżnia się pozytywnie wśród innych głównie możliwością wyboru spośród kilku możliwości.

    Fajnie, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doceniłam możliwość wyboru. Jeśli jest coś naprawdę fajnego opłaca się kupić.

      Usuń
  2. Super, że mamy nowe pudełko, oby kosmetyki pozytywnie zaskakiwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Signal white now moja ulubiona pasta :-)
    Zapraszam na www.makeuper.pl
    Recenzje makijaze artykuly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze nie polubiłam tej pasty. Jest niebieska i barwi umywalkę, język, brodę...

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.