poniedziałek, 16 marca 2015

Haul zakupowy. Nowości w mojej kosmetyczce i pielęgnacji.

Cześć,

dzisiaj post o nowościach. Pokażę co kupiłam. Długo przebierałam wśród asortymentu sklepów. Czytałam recenzje, oglądałam swatche. Chciałam jak najmniej rozczarowania. Po wstępnym zapoznaniu z zawartością paczek, wydaje mi się, że odnalazłam wielu ulubieńców. Opowiem o nich dokładniej w recenzjach pojedynczych lub zbiorczych. Dziś wstawiam tylko zdjęcia. Są one zapowiedzią, tego co niedługo ukaże się na blogu.




Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Nom, ale od takiego przybytku głowa nie boli :)

      Usuń
  2. Można zdobyć niektóre w nowym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Niesamowite... Kosmetyki do pielęgnacji uwielbiam. Cuda!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.