piątek, 3 kwietnia 2015

ZOEVA Bamboo Luxury Set Vol. 2 zestaw pędzli. Prezentacja.

Tym razem bardzo krótki post. Chcę wam pokazać moje nowe perełki. Przepiękne pędzle Zoeva. Dziś do mnie dotarły. Zastanawiałam się czy zdążą przed świętami. Na szczęście paczka jest już w domu i mogę się cieszyć starannością wykonania, dbałością o detale i pięknem nowej propozycji Zoeva, dla miłośniczek makijażu. Przyznam się szczerze, że pędzle skradły moje serce, gdy tylko zobaczyłam je w internetowym sklepie. A wam, jak podoba się ta świeżynka?

ZOEVA Bamboo Luxury Set Vol. 2 zestaw pędzli z tubą


Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Hej :) Włosie tych pędzli w naturalnym świetle jest białe czy żółtawe? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Włosie jest delikatnie żółtawe, w odcieniu bambusowych trzonków jakie mają pędzle np. eco tools.

      Usuń
  2. Pędzle zoeva moje wielkie marzenie :)
    Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.