wtorek, 14 lipca 2015

Nowości ze sklepu Kalina. Rosyjskie kosmetyki i nie tylko.

Witajcie,

telefon od kuriera przywożącego pudło pełne kosmetyków, jest miłą zapowiedzią szaleństwa. Dziś dotarła do mnie paczuszka, ze starannie wybranymi mazidłami. Już nie mogę doczekać się testowania. Zwłaszcza, że jeden z produktów zdążył już urzec mnie zapachem. Chcecie wiedzieć który? Zapraszam do czytania.


Zacznę może od tego co jest nie dla mnie, aczkolwiek za jakiś czas możecie pytać jak się sprawdza. Zasięgnę wtedy opinii eksperta, jeśli ktoś będzie zainteresowany. Z okazji urodzin nikczemnika, który dopuścił się kradzieży mojego serca, zdecydowałam się wrzucić do koszyka produkty dla mężczyzn. Mam jeden żel pod prysznic i dwa szampono-żele Natura Siberica. Jest to nowość w Kalinie. Wszystkie trzy produkty mają nietypowy, ale praktyczny kształt. Patrzę właśnie na składy i jestem pod dużym wrażeniem. Czego tam nie ma? Jest nawet składnik o wdzięcznej nazwie Achillea Millefolium flower water. Poza tym opakowania zdobią wizerunki zwierząt. Mamy więc Białego Niedźwiedzia i Wściekłość Tygrysa. Z tej edycji dostępne są jeszcze szampony. Plusem jest elegancka szata graficzna, dzięki czemu te kosmetyki są idealne na prezent. Wyglądają świetnie. Opakowania są solidne.


W paczce znalazły się też trzy oleje:
- z pestek truskawek
- jojoba
- sasankowy.
 
Nabyłam olej z pestek truskawek, który jest zimno tłoczony. Został przeznaczony do cery suchej, trądzikowej i dojrzałej. Bardzo ciekawił mnie jego zapach. Myślę, że jest bardzo ładny, ale nie do końca tego się spodziewałam. Miałam ochotę na taką rześką truskaweczkę, a tymczasem jest ona jak z dżemu. Dżemy robione przez moją mamę pachniały identycznie. Olejek który posiadam wyprodukowała Olvita, polska firma. Jego czas wchłaniania ma wynosić około 3 minut.

Olej Jojoba Planeta Organica ma być niezastąpiony do mojej przetłuszczającej się twarzy. Ma regulować wydzielanie sebum. Zobaczymy jak mu to wyjdzie.


Z kolei olej sasankowy jest prastarym sposóbem nowozelandzkich kobiet na piękne i gęste włosy.

Firma Olvita wkradła się do moich zakupów po raz drugi. 100% zmielonych pestek róży zamknięte w stugramowym słoiczku. Mowa tu o peelingu/maseczce z pestek róży. Co najlepsze, cena z moim rabatem wyniosła ok 10,50 zł. Wzięłam aż dwa opakowania, bo uwielbiam róże. Widziałam jeszcze inne warianty np. ogórecznik.


 Zaopatrzyłam się również w dwa opakowania różowej glinki egipskiej. Interesują mnie jej właściwości nawilżające. Ponoć różowa glinka była jednym z cennych sekretów Kleopatry.


 Jeśli już jesteśmy przy pielęgnacji twarzy kolejną, atrakcyjnie cenową marką jest ECOLAB. Kupiłam tonik i żel do mycia twarzy z serii głębokie oczyszczanie. Oba produkty mają piękny, kwiatowy zapach. Używanie ich będzie przyjemnością. Co najważniejsze, składy są bardzo dobre.


Przedostatni kosmetyk, jaki do mnie przyszedł to maseczka łopianowa do włosów Receptury Babuszki Agafii. Hm, "babuszka" to takie przesympatyczne słówko, co nie? ;) Maska ma sprzyjać wzmocnieniu struktury włosa, zapobiegać łamliwości i przesuszeniu. Trzyma się ją przez 1-2 minuty, po czym spłukuje. Na blogach widziałam negatywne opinie. Dostałam ją jednak gratis, więc dam jej szansę.

Ostatni produkt, o którym dziś opowiem, to bezbarwna henna w kremie. Saszetka mieści 50 ml. Włosy mają być po niej pełne blasku, siły i elastyczności. Może w tym tygodniu się do niej dobiorę. Trzeba ją nosić od 15 do 30 minut.


I to już wszystko. Wpadło wam coś w oko? A może macie już opinię o którymś z kosmetyków? Bardzo chętnie ją przeczytam.
Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Ale świetne zakupy. Już jestem ciekawa działania wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na pewno za jakiś czas pojawią się recenzje :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tej henny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tak bardzo, ze może dziś ją zrobię :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, jakoś nie widziałam jeszcze Natura Siberica z tymi zwierzakami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ta glinka :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.