środa, 12 sierpnia 2015

Recenzja i prezentacja palety bhcosmetics Galaxy Cihc. Makijaż wykonany za pomocą palet: bhcosmetics Galaxy Chic i Zoeva Smokey Eyes

Dziś przedstawiam wam oszałamiającą paletkę Galaxy Chic. Jest jedną z najbardziej atrakcyjnych wizualnie, z którymi miałam styczność. To prawdziwa gratka dla miłośników makijażu. Znajduje się w niej osiemnaście wypiekanych cieni zainspirowanych kosmosem. Cienie noszą wdzięczne nazwy, jak chociażby "Jupiter" czy "Milky Way".


Wykończenie wszystkich kolorów to granica pomiędzy satyną, a perłą. Mamy tu dużo połysku, dlatego paletka przyda się do wykonywania makijaży wieczorowych. Osobiście nie lubię mocno błyszczących powiek, ale każdy makijaż wykonany Galaxy Chic, wychodzi przyzwoicie. Być może dlatego, że połyskujące drobiny są zmielone bardzo drobno.


Jeśli chodzi o osypywanie, to niestety podczas aplikacji na górną powiekę, zdarza się, że i dolna pokrywa się warstwą kolorowego pyłu. Na szczęście kilka ruchów pędzelka pozwala pozbyć się problemu. Podczas noszenia makijażu nie zauważyłam znaczącej migracji cieni. Trzymają się ładnie.

Cienie z tej palety najlepiej wypadają, jeśli aplikujemy je na mokro. Wtedy mogą nawet wywoływać metaliczny efekt. Pigmentacja pokazuje pazurki i piękno danego odcienia. Natomiast, gdy nakładamy pędzelkiem kolory na sucho, tracą one na swojej intensywności, a jak bardzo, zależy od odcienia. Im jaśniejszy tym gorzej.  Osobiście mi to nie przeszkadza, bo tak zdecydowanych kolorów używam najczęściej do rozcierania albo nadawania trójwymiarowości. Gdy chcę mocnego efektu nakładam na mokro i mam to, czego potrzebuję. Można również nałożyć cień palcem, jeśli chce się uzyskać mocniejszą koncentrację koloru.

cienie nanoszone na sucho

Co do blendowania, to tu nie mam zastrzeżeń. Odcienie ładnie się rozcierają i nie zlewają się w jedną, jednokolorową plamę.

Podsumowując, lubię tą paletkę. Używam jej chyba najczęściej, gdy planuję wieczorne wyjście. Mam do wyboru wiele kolorów i zawsze któryś mi przypasuje. Tym bardziej, że prawie wszystkie odcienie podkreślają moje zielone oczy.

A teraz pora na makijaż, który wykonałam używając Galaxy Chic i Zoeva Smokey Eyes. Musiałam poprawić kolory zdjęć, żeby wypadły tak jak w rzeczywistości. Niestety aparat odbarwia makijaże.

w trakcie robienia makijażu, potem dołożyłam jeszcze troszkę koloru żeby był wyraźniejszy na zdjęciu



Kosmetyki, których użyłam:

Paleta bhcosmetics Galaxy Chic
Paleta Zoeva Smokey Eyes
Kamuflaż Catrice
Eyeliner w pisaku Hean HYPNO style
Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
Tusz do rzęs Avon SuperSHOCK



Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. Przepiękne te fiolety! Żałuję, że jestem za daleko, żeby przychodzić do Ciebie na makijaż - sama po każdej próbie umalowania się wyglądam jak panda :D
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pandy są słodkie i idealne do przytulania, więc jakby co, będzie dobrze :)

      Usuń
  2. Szkoda, że zdjęcia nie ostre bo makijaż wydaje się być na prawdę świetny :) Mimo wszystk owidac intensywność kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było nad tym trochę popracować :)

      Usuń
  3. Paleta wygląda zjawiskowo :) piękny makijaż wyczarowałaś z jej pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż, masz talent :) Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cienie jakoś nie bardzo mi się podobają, ale za to makijaż jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już tę paletkę, jest świetna. Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, nietypowe kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, paletka prezentuje się kosmicznie, makijaż piękny. Ja stosuję bardziej neutralne kolory, ale na kimś bardzo mi się podobają takie makijaże :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam sie w tej paletce :D odwiedzając blogi chyba nie trafiłam jeszcze na tak przykuwającą wzrok :) jest po prostu przepiękna :) Muszę ją mieć! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makijaż, a paletka Zoeva wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paletka wygląda naprawdę kosmicznie, a makijaż który nią wyczarowałaś pięknie :) zostaje na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  12. cudownie wygląda ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kosmiczna paletka :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. paletka wygląda przepięknie. Takie cudeńko, które cieszy oczy. Ale rzadko używam takich kolorowych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeej ale świetne cienie!! Galaktyka typowo!
    buziaki
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i genialna autorka :) Blog ciekawy i bardzo inspirujący, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i to jest najważniejsze :) Zdecydowanie będę zaglądała częściej :) Powodzenia i czekam na więcej, buziaki!

    Zapraszam do siebie :) nicoolblog.blogspot.com oraz na mojego fanapge www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  17. IDEALNIE : ) masz talent kochana : *

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż :)a paletka naprawdę odjechana w kosmos :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.