niedziela, 23 sierpnia 2015

Rozdanie w ramach projektu KOSMETBOX!

Dziś przychodzę do Was z rozdaniem. Nie ma specjalnej okazji, mam po prostu kosmetyki, które chcę oddać komuś do przetestowania. Każdy może wziąć udział w tej zabawie. Nie zależnie od tego czy jesteś dziewczyną czy chłopakiem, dla projektu KOSMETBOX liczą się opinie. Chcę żeby Wasze oceny stanowiły część tego bloga. Dlatego zapraszam do udziału w rozdaniu. Regulamin projektu znajdziecie w jego zakładce. Najważniejsze jest w nim to, że po dłuższym czasie proszę o napisanie recenzji na temat otrzymanych produktów. Nic trudnego prawda? :)

A oto co jest do zgarnięcia:


Yasumi maseczka Ultimate Moisture Hydrating Mask pełnowymiarowe opakowanie
Skin79 maseczka oczyszczająca
Skin79 krem BB GOLD- mój ulubiony i najbardziej trwały krem BB :)
Liv Delano krem do rąk oriental touch
Pat&Rub mgiełka do układania włosów
OlVita maseczka/peeling pestki róży
Cztery Pory Roku serum do rąk
Glinka różowa egipska
Mydlarnia u Franciszka mydełko shea i trawa cytrynowa
Metaliczne tatuaże, tak bardzo ostatnio modne
Rabaty do sklepów :)
Próbka kremu BB Skin79 Orange

Zgłoszenie:

Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie):
Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne):
Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres)/ NIE- uwaga, nie jest to konieczne
I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw.

Zgłaszać się można w komentarzach pod tym postem. Na zgłoszenia czekam do 26 września 2015. Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia po upływie terminu :) Mile widziane jest przez blogerki zamieszczenie banneru rozdania. Z pewnością jeśli będę miała dylemat nad wyborem zwycięzcy spośród blogerek/blogerów, dodanie baneru może pomóc. Pamiętajcie, że jeśli dostaliście już jeden z KOSMETBOXÓW, tu też możecie się zgłosić. Nie musicie też prowadzić bloga, recenzję możecie wysłać do mnie mailem, a ja ją opublikuję na KOSMETLANDII. Osoby, które po zakończeniu rozdania wypiszą się z Oberwatorów, nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach, a planuję więcej podobnych :)


Udostępnij ten wpis

50 komentarzy :

  1. Wow, niesamowite rozdanie.
    Obserwuję bloga jako: byCarol
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako byCarol
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Oczywiście się zgłaszam. Dlaczego? Widzę tu wiele produktów, których kompletnie nie znam a testowanie kosmetyków to moją pasja. Uwielbiam pisać recenzje i sprawdzać jak dane produkty się sprawują :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał świetny zestaw kochana, z pewnością się zgłoszę w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się <3
      Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): KosmetykoFanki
      Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): KosmetykoFanki
      Zamieściłam banner na blogu: NIE
      Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ zawsze marzyłam o tym aby wypróbować ten krem BB, w internecie krążą już o nim legendy, chciałabym móc przetestować go na własnej skórze. Różowa glinka również przykuła moją uwagę, uwielbiam wszelkie glinki mam białą i zieloną przydałaby mi się także różowa do kolekcji <3

      Usuń
  3. Obserwuję bloga jako: Nadia
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ zawiera bardzo ciekawe produkty. Maseczki Yasumi niestety jeszcze nigdy nie miałam okazji używać, ale widziałam że kilka blogerek dostało ją w Boxach, więc chętnie bym ją wypróbowała. Niestety nie używałam kremu BB oraz maseczki skin 79, ale ciągle szukam dla siebie odpowiedniego kremu BB, więc może to właśnie ten? Serum do rąk, jak i krem do rąk na pewno używałabym kiedy bym tylko mogła. Czy to chwila przerwy, czy dłuższy odpoczynek - ręce nakremowane być muszą. O firmie Pat&Rub słyszałam już wiele, więc chętnie wypróbuję coś z ich asortyment, szczególnie się cieszę, że jest to coś do włosów, bo jestem włosomaniaczką :) Z żadną glinką jeszcze styczności nie miałam, więc byłaby to dla mnie kompletna nowość. Mydło chętnie bym wypróbowała przez zawartość masła shea, a metaliczne tatuaże już długo za mną chodzą. Można je spotkać w większości sklepów, a na ciele wyglądają po prostu zjawiskowo.
    Te kosmetyki muszę po prostu mieć,
    Na ich widok można omamieć.
    Bezwstydnie kuszą i wołają,
    Do mojej skrzynki powoli czmychają,
    A rola ich jest właśnie taka,
    Aby trafić do kosmetycznego maniaka.
    Jest bardzo słabą poetką, ale bardzo mi zależy żeby wygrać te przecudowne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Beauty B.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw. bardzo chcę wygrać ten zestaw, ponieważ żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji jeszcze używać. Dlatego uważam, że ta wygrana powinna wylądować u mnie. Będzie dla mnie świetną okazją do przetestowania nowych i z tego co widzę bardzo dobrych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Marzena S
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : Marzena S
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw:
    Dlaczego chcę wygrać ten zestaw?
    Odpowiedź jest prosta i znana
    Bo jeśli są tak wspaniałe kosmetyki do wygrania
    To przecież szansa jest nie do zmarnowania.
    A, że nowości lubię testować,
    Wszelkie kremy i mazie na swym ciele smarować.
    A do tego obiecuję,
    że bardzo rzetelne recenzję pisuję.
    Dlatego będzie mi bardzo miło i przyjemnie,
    jeśli te kosmetyki będę mogła opisać sumiennie :)

    Pozdrawiam ;)


    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Patrycja Miczek
    Subskrybuję kanał na YT jako: Patrycja M.
    Zamieściłam baner na blogu: nie
    Odpowiedź na pytanie: Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ żadnego z tych produktów jeszcze nie używałam! Box jest dla mnie tak interesujący, że się napatrzeć nie mogę :D Recenzjami z przyjemnością podzielę się na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako moniczka 23
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako moniczka 23
    Chciałabym wygrać ten wspaniały zestaw kosmetyków ponieważ większość z nich jest mi nieznana -a chyba w testowaniu chodzi o to aby poznawać , a nie dostawać kosmetyki, które już się zna. Napisałam "wspaniały" mimo, że ich nie znam , to sadzę, że takie marki jak SKIN79 czy Pat&Rub nie zawiodą nawet najbardziej wymagające kobiety :)
    Ponadto chciałabym pozytywnie przyczynić się do istnienia tego bloga i móc dzielić się swoimi przemyśleniami oraz opiniami na temat kosmetyków.

    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): Czarna Kawa
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : nie
    Zamieściłam banner na blogu: tak, kreconowlosaa.blogspot.com
    odpowiedź: Chciałabym wygrać zestaw, ponieważ żaden z powyższych kosmetyków nie jest mi znany :) ciągle szukam swoich ulubieńców i nie potrafię ich znaleźć - może to wśród nich kryje się moja perełka? :) No i oczywiście chciałabym w końcu spotkać się z tymi słynnymi tatuażami :D. Poza tym - chętnie o każdym produkcie napiszę recenzje dla czytelników także mojego bloga. Najbardziej interesuje mnie mgiełka do włosów Pat&Rub.

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako : Sabina eM
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : Sabina eM
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ większość z tych kosmetyków widzę pierwszy raz na oczy.. chciałabym je przetestować na sobie, a następnie zrecenzować na moim blogu, który założyłam niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): Eva Pe
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Eva Pe
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://ladyinblack69.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw - Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ w większości nie znam tych kosmetyków. Jedynym znanym i niezmiernie pożądanym przeze mnie cudem jest krem BB od SKIN79. Również glinka bardzo mnie ciekawi - może dzięki niej nauczę się systematyczności w stosowaniu maseczek i przekonam się do samodzielnego ich mieszania. Poza tym dla mnie ten box bylby podróżą w nieznane - mam nadzieję, że udaną. Zupełnie nie wiem, czego spodziewać się po zawartości boxa ale liczę na genialne , niezapomniane doznania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): rudy włos
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako -
    Zamieściłam banner na blogu: rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw- w zawartości pudełka jest coś o czym marzę, a mianowicie BB od Skin 79. Na razie jest dla mnie nie osiągalny, z zazdrością zerkam na blogi i zdjęcia jakie pokazują dziewczyny. Gdybym wygrała skakałabym do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): bird cherry
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): bird cherry
    Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres) http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw. Ponieważ nie znam żadnego z tych kosmetyków i aż oczy mi się zaświeciły na myśl, że mogłabym je wypróbować. Czytałam sporo ciekawych recenzji na ich temat i chętnie sprawdziłabym je na sobie. Oczywiście z przyjemnością podzieliłabym się opinią na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć,
    obserwuję bloga jako : Aleksandra
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : nie
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw : Nie mam swojego bloga, ale interesuję się tematyką związaną z pielęgnacją twarzy i włosów. Od trzech lat regularnie "włosomaniaczę", tłumaczę składy, szukam składników x i uwielbiam wypróbowywać nowości. Jeśli chodzi o pielęgnację buzi, korzystam z porad Azjatyckiego Cukru i zagłębiam się w azjatyckie produkty. Chciałabym wygrać ten zestaw, bo uwielbiam rozpakowywać śliczne paczuszki, które mają śliczną zawartość - kto nie lubi dostawać prezentów i do tego tak trafionych?
    moj email aleksandra1612@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): TAK, fahaj1
    Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres)/ NIE- uwaga, nie jest to konieczne : NIE
    Chciałabym wygrać ten zestaw ponieważ kocham testować nowe kosmetyki i poznawać nowe marki. Dzięki temu w mojej kosmetyczce pozostaja na dłużej niektóre odkryte przeze mnie perełki. Uwielbiam dzielić się kosmetykami z siostrą, czy koleżanką a później wymieniać się spostrzeżeniami. W tym boxsie znajduje się wiele cudownych kosmetyków. Ale najbardziej moją uwagę przukoł Krem BB SKIN79. Słyszałam o nim wiele pozytywnych recenzji. Chciałabym przekonać się na własnej skórze czy na prawdę jest tak perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo): Monika N
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): NIE
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://monyrka.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw.
    Chciałabym wygrać to pudełeczko, ponieważ znalazły się z nim kosmetyki, z którymi nie miałam jeszcze do czynienia, a o niektórych słyszę po raz pierwszy. Od dłuższego czasu marzy mi się kremik BB Skin79, którego zazdroszczę wszystkim bloggerkom na blogach :D Uwielbiam też kosmetyki do włosów, więc mgiełki z P&R też jestem bardzo ciekawa, tym bardziej, że z tej marki także jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako ): Anita B.
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : Anita B.
    Zamieściłam banner na blogu: NIE- bo nie mam bloga
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw.
    Już kompozycja zdjęcia konkursowego mogłaby posłużyć za odpowiedź, bo w jego centrum jest oryginalny krem BB, o którym marzę. Nigdy nie miałam tak egzotycznego kosmetyku. W dodatku przeznaczony jest do cery suchej i z przebarwieniami. Czyli wypisz, wymaluj, mojej. Chęci rozbudzone pozytywnymi opiniami aż kipią na jego widok. I co tu kryć BB Skin79 jest w świetnym towarzystwie. Taki zestaw to przyjemność i nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako: ms-open-minded
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://ms-open-minded.blogspot.com/
    Chciałabym wygrać zestaw, bo wszystkie kosmetyki są w nim absolutnie obłędne i każdy znajdzie u mnie zastosowanie! Chętnie wszystkie wypróbuję i podzielę się szczerą opinią. Najbardziej chciałabym wypróbować maseczkę Yasumi!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Szczera Marchewka
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Subskrybuję jako Eva Anna
    Zamieściłam banner na blogu: TAK honestcarrot.blogspot.com
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw: Może to być trudne do uwierzenia, ale nigdy nie miałam styczności z żadnym z produktów, które oferujesz w tym kosmetoboxie. Boxów nigdy za wiele, zwłaszcza, jeśli ma się kota, który uwielbia pudełka. Ja biorę kosmetyki, mój futrzasty maluch (no dobrze, młode kociątko to to nie jest, ale dla mnie zawsze mały persik. ;D) pudełko. Wszyscy szczęśliwi! Recenzję pudełka też mogę wstawić. :) Kocia arystokracja jest wymagająca, będziesz wiedziała, czy dobrze wybrałaś pudełko. Jestem włosomaniaczką. Mam też fioła na punkcie pielęgnacji mojej wymagającej skóry twarzy (tu trądzik, tam przesusz...) i ostatnio bardzo dbam o dłonie, ale akurat jeśli o to chodzi - niestety mus. Leki przesuszają mi je, smarowanie zwykłym krem nie wystarcza. Serum do rąk? Tego jeszcze nie widziałam. Krem BB Skin79 to wisienka na torcie. I dodatkowe pudełko. :)
    Nie chciałam robić mojemu kotu nadziei na pudełeczka, ale zajrzała mi przez ramię. :( Czy będzie ona zadowolona? A może się na mnie okrutnie zemści? C.d.n.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Margie
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Nie
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Najbardziej interesują mnie w tym zestawie dwie rzeczy. Pierwsza z nich to krem BB. Wspomniałaś, że jest on bardzo trwały, więc wręcz idealny dla mnie. :D Od dawna szukam czegoś, co będzie się "trzymało" na skórze chociaż pół dnia i to bez żadnych poprawek. W szkole nie mam na to czasu, również to nie najlepsze miejsce do takich rzeczy. I nie będę ukrywać, że bardzo bym chciała go przetestować. Drugim ulubieńcem stało się mydełko. Co jak co, ale jestem ogromną fanką mydełek i innych tego typu kosmetyków. Słyszałam już o tej mydlarni i podobno ich mydełka są genialne. Takie mydełko znalazło by u mnie swój kącik i bym się nim bardzo dobrze zaopiekowała.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako : Magda Lena Racinowska
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako : Magda Lena Racinowska
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Najbardziej chciałabym dostać kremik BB, wiele o nim słyszałam i czytałam liczne recenzje jednak nie miałam okazji do przetestowania na własnej skórze, póki co zadowalam się kremem BB z niższej półki który nie może się równać ze SKIN79 marką nie na moją kieszeń, niestety.
    Nigdy nie miałam okazji na przetestowanie jakiegokolwiek z tych kosmetyków i byłaby to dla mnie bardzo miła i przyjemna zmiana ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Braggaxyz
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Ada B
    Zamieściłam banner na blogu: Nie, ale udostępniłam info o rozdaniu na fb -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/437519476431976
    Odpowiedź: Szczerze - nigdy ani jednego z tych kosmetyków nie miałam i po prostu jestem ciekawa ich zastosowania. Czasami boję się nowości, a czasami mam inne ważniejsze potrzeby. Najbardziej intryguje mnie ta różowa egipska glinka :D o ile o innych kosmetykach coś nie coś czytałam, o tyle ta glinka to totalna abstrakcja :)) A i przez całe wakacje nie skusiłam się na metaliczne tatuaże.. za dwa tygodnie mam 18 brata i myślę, że idealnie pasowałyby do mojej kobaltowej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Magdalena Szychowska
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako Magdalena Szychowska
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Chciałabym wygrać ten zestaw ponieważ ostatnio po prostu choruję na Skin79. Marzę o kremie bb tej marki. Po obejrzeniu twojego filmu o pielęgnacji moja żądza tylko wzrosła :) Oczywiście chciałabym wypróbować też inne kosmetyki z boxu, do tej pory nie miałam możliwości wypróbowania żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako: MurzynekBambo
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako MurzynekBambo
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    W zestewie znajduje się mnóstwo kosmetyków, które chciałabym wypróbować.Ponadto gdy zobaczyłam, że w zestawie znajdują się cudeńka od skin79, oszalałam :D Ubóstwiam azjatyckie kosmetyki i ubóstwiałam je jeszcze zanim zrobił się na nie "bum".Kremu BB Gold jednak nie miałam jeszcze okazji wypróbować, tak samo jak wersji pomarańczowej.Myślę, że te produkty mogłabym bardzo rzetelnie zrecenzować jako że moja przygoda z kremami BB trwa już dłuuugi czas :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako Monika Łaznowska
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako Monika Łaznowska
    Zamieściłam banner na blogu: TAK https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/940583679331855?pnref=story
    Dlaczego chcę wygrać zestaw? Widzę tam wiele kosmetyków, których jeszcze nie znam i bardzo chętnie przetestuję. Kto wie, może wśród nich jest mój kosmetyk idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Ailis Em.
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Ailis Em.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://triki-psychiki.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw:

    Testować uwielbiam kosmetyki wszelkie,
    Mam w tej dziedzinie doświadczenie wielkie.
    Zachęcają mnie produkty wszystkie z zestawu,
    Z radością dołączę do Waszej zabawy!
    Moja skóra potrzebuje ciągłego oczyszczania,
    By skuteczne były z niedoskonałościami me zmagania.
    Peeling dostarczy jej dużo świeżości,
    Przywróci po lecie blasku i jędrności.
    Ze Skin79 wszelkich nieprzyjaciół z cery się pozbędę,
    Ten zestaw sprawi, że szczęśliwsza będę.
    BB Cream zapewni perfekcję w każdą pogodę,
    Idealnie podkreśli delikatną urodę.
    Maseczka Yasumi przywróci nawilżenie,
    Bym świeże i wypoczęte sprawiała wrażenie.
    Gdy już solidnie zestaw przetestuję,
    Dokładnie wam wszystkim go zrecenzuję.
    Nie będę dłużej już Wam rymować,
    Tylko do testu zacznę się szykować!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Karolina Horsi
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Karolina Horsi
    Zamieściłam banner na blogu: TAK karolinahorsi.blogspot.com
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw:
    Muszę w końcu wygrać zestaw z kremem BB Skin79, ponieważ cena jest kosmiczna i na pewno nie wydam takiej kwoty na krem. W takim wypadku będę chyba ostatnią sierotą, która nie miała możliwości go przetestowania. P.s mam co jeść, ale chłopak by mnie zabił, gdybym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie):Jasmine Vise
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne):-
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Tak patrzę sobie na ten zestaw i myślę, jaka to będzie szczęściara, która dostanie tyle cudnych kosmetyków. A jej skóra to będzie w 7 niebie chyba. Z powyższego zestawu znam jedynie serum do rąk, które doskonale się sprawdziło przy moich suchych dłoniach. Jestem przeogromnie ciekawa pozostałych i jako, że uwielbiam testować nowinki kosmetyczne z miłą chęcią biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): PostacIndywidualna
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Tak/PostacIndywidualna
    Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres)/ NIE
    Marzy mi sie wygarnie tego zestawu, ponieważ jest idealny. Dobrałaś rzeczy z każdej kategorii jak pielęgnacja czy makijaż. A ja jestem kosmetycznym freakiem i gdy tylko patrzę na to zdjęcie to zazdroszczę temu, kto to wygra. Nigdy jeszcze niczego nie wygrałam, jak zapewne większość z nas. Ale te kosmetyki sprawiają, że mimo wielu przegranych wciąż walczę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Zakręcona
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): -
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://black-mila.blogspot.com/
    Chciałabym wygrać ten zestaw, bo jest w nim wszystko co chciałabym przetestować. Uwielbiam to robić i na pewno opisze to na moim blogu. O kremie BB z Skin79 słyszałam same pochlebne opinie (również na Twoim blogu), wiec bardzo chciałabym go wypróbować. Jest to moje największe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Pink Lipstick
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Chciałabym wygrac zestaw ze względu na krem BB Skin 79 :) Do tej pory nie miałam okazji stosowac tych kosmetyków, a wiele osób je bardzo chwali i uważa, że są godne wypróbowania :) Jestem bardzo ciekawa jak bardzo te kremy różnią się od zwykłych podkładów. Oprócz tego kocham maseczki do twarzy a widzę je też w zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako: Iris
    Zamieściłam banner na blogu kraniec-teczy.blogspot.com
    Dlaczego chcę wygrać ten zestaw? Bo w jego skład wchodzą niesamowite kosmetyki. Żadnego z nich jeszcze nie używałam, o wszystkich markach jednak słyszałam i miałam ochotę je wypróbować, z różnych względów jednak jeszcze mi się to nie udało. Najbardziej ucieszyłabym się z kremu BB i sama oceniła, na czym polega jego fenomen.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Mariska93
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Anita S.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw. przede wszystkim przemawia do mnie maseczka oczyszczająca. Odkąd wróciłam znad morza, z pracy, na zatruty Śląsk, moja buzia wyrzuciła niewyobrażalne krosty. Są bolące, ciągle nowe, ropne. A ja nie mam pojęcia co z nimi zrobić. Chwytam się wszystkiego, a więc i taka maseczka u mnie by się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję bloga jako: Tusiazdzemem
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Tusiazdzemem
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw: jest tu wiele kosmetyków, które chciałabym wypróbować. Najbardziej ciekawi mnie oczyszczająca maseczka do twarzy i spray do układania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako Parikla Blog
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako Parikla Blog
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://parikla.blogspot.com/ (na dole)

    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw:

    !!!! Gdy zobaczyłam zawartość Twojej nagrody dosłownie oszalałam! - Oj Parikla musisz ją wygrać, bo jest wprost stworzona dla Ciebie!! :D Po pierwsze kocham wszystko, co ma związek z różą!! Jak ona cudownie koi moją skórę! Nie wspomnę już o tym , że kupno peelingu odkładam w nieskończoność, no bo oczywiście lepiej kupić kolejny pędzelek ;p
    Moje dłonie wołają ostatnio o pomstę do nieba, więc serum i krem miałyby pole do popisu :)
    Moje dłuugie włosy z pewnością byłyby zachwycone mgiełką Pat&Rub!
    Glinka różowa była moja pierwsza i jedną z najlepszych jaką używałam do mojej wrażliwej, naczynkowej i delikatnie problematycznej cery, więc z przyjemnością bym do niej wróciła:)
    Masło shea to kolejny wspaniały kosmetyk - opatrunek dla mojej skóry, ale mydełka z nim jeszcze nie miałam, trawa cytrynowa zawarta w mydełku pewnie dodatkowo pięknie rozjaśniłaby przebarwienia pozostawione przez tegoroczne cudowne słońce:) Widzę, że Maseczka Yasumi jest Ultimate Hydrating! - a więc kolejne ukojenie mojej skóry :D I jakby tego było mało, to na koniec dwie gwiazdy pudełeczka, otóż jest to krem BB i maseczka!! Maseczka nie tylko dla mnie ale również dla mojej siostry, która od dwóch lat niestety boryka się ze sporymi niedoskonałościami buzi, z pewnością byłaby zachwycona :)
    I krem BB tak osławiony, do którego wzdychają pewnie wszystkie uczestniczki konkursu.
    Oh Ty ZŁOTY GRALU pudełeczka!! Ile ja razy o Tobie marzyłam! Tyś me serce w całości zawładnął!! Może nareszcie się spotkamy <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga jako: Magdalena Winchester
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Magdalena Winchester
    Zamieściłam banner na blogu: TAKL pasek boczny na befitandfancy.blogspot.com
    Chcę wygrać ten zestaw, ponieważ znajduje się w nim produkt taki jak krem BB skin79. Pragnę w końcu dobrać odpowiedni krem do twarzy, ponieważ ten wszechobecny Garniera sprawił, że na połowie twarzy pojawił się wysyp pryszczy, po których zostają straszne ślady i ratuję się jak mogę, czekając na cud i na wygranie kiedyś tego kremu, który podobno jest idealny. Z pudełka znam tylko serum do rąk (które btw jest świetne, radzi sobie z zimowymi suchotami rąk :D). Interesują mnie również maseczki, które bardzo lubię. Wręcz kocham maski do twarzy i co i rusz poszukuję innych, na żadnej się jeszcze nie zawiodłam, bo każda robi coś dobrego dla mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie):Sabi S.
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Sabi S.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK isthemagichereforever.blogspot.com/
    Się marzył krem od Skin79 odkąd zaczęły o tym blogi pisać. Dodatkowo rodzaj kosmetyków w Twoim boxie jest taki jaki od dawna chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję bloga jako Peniata
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako Peniata
    Zamieściłam banner na blogu: TAK www.peniata.blogspot.com
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw.
    Nie lubię owijać w bawełnę, więc też nie będę mówiła, że są to kosmetyki, o których od zawsze marzyłam, czy też inna wazelina. Powiem wprost: jestem początkującą, ambitną blogerką i chętnie przetestuję kosmetyki, z którymi do tej pory nie miałam styczności. Co prawda, dopiero rozwijam swoją działalność w blogsferze, ale recenzję pisałam też na wielu innych portalach. Zawsze rzetelnie. Chętnie zrobię to też i tym razem. Swoją drogą poza kremem do rąk, chyba żadnego z tych kosmetyków nie miałam przyjemności używać, więc chętnie nadrobię braki. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję bloga jako włosovelove.
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: NIE
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://wlosovelove.blogspot.com
    Dlaczego chciałabym otrzymać ten zestaw? Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków, więc wiadomo że chętnie bym je wszystkie przetestowała i rzetelnie zrecenzowała. Najchętniej wypróbowałabym oczywiście krem BB oraz krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): MD BŻ
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): -
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    Jest kilka powodów dla których chciałabym przetestować ten zestaw: po pierwsze - trochę wstyd się przyznać, ale niektórych marek nie miałam jeszcze okazji nawet poznać. Mam tu na myśli głównie SKIN 79, o którym czytałam i słyszałam wiele pochlebstw, więc pora przetestować samemu :) Po drugie - wypróbowałam już dziesiątki kremów BB, CC i innych S(uper)S(kutecznych), które niestety takie się nie okazały. Podobno trwałość kremu BB z Kosmetboxu jest bardzo dobra, a dla mnie to jeden z wyznaczników jeśli chodzi o te produkty. No i po trzecie - od października zaczynam studia, a więc nowe cele, nowe wyzwania. Dla mnie studia to nauka, ale przede wszystkim próbowanie i testowanie nowych, dotąd nieznanych rzeczy. Otrzymanie Kosmetboxa byłoby dla mnie również testowaniem nowości, a więc i przygodą z tymi kosmetykami! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję bloga jako: Kamila Motylewska
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako: Kamila Motylewska
    Zamieściłam banner na blogu: nie posiadam bloga
    Ten zestaw chciałabym przetestować, ponieważ od razu wpadła mi oko глина египетская jako zawodowemu filologowi rusycyście :) Oprócz tego pokładam wielką nadzieję w Skin79 - maseczce oczyszczającej. Do tej pory żaden produkt nie zdał egzaminu. A poza tym jak każda kobieta kocham kosmetyki, uwielbiam boxy i niespodzianki i lubię testować nowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): czarnulkaa
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Klaudia S
    Zamieściłam banner na blogu: TAK czarnulkaablog.blogspot.com
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw. Dlaczego? Najbardziej dlatego, że nigdy nie miałam tak znanego już kremu BB Skin 79. To spory wydatek, a nie wiem czy krem by mi pod pasował, więc fajnie było by go przetestować! :) Na Twojego bloga trafiłam zupełnie przypadkiem, ale myślę, że będę gościć tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję bloga jako Polka J.B
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako Polka J.B
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    I odpowiedź na pytanie dlaczego chcesz wygrać ten zestaw.
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ nie miałam jeszcze przyjemności testować tak osławionego kremu BB, kosmetyków PAT&RAB, OlVita a o Mydlarni u Franciszka nawet nie słyszałam :D .Bardzo podoba mi się inicjatywa KOSMETBOXÓW, jeszcze nie spotkałam się z nią na żadnym blogu :) No i cóż, czy jest coś przyjemniejszego niż testowanie kosmetyków ? Chyba tylko podziwianie ich zaskakujących, pozytywnych efektów, takie firmy to gwarancja jakości. Mam nadzieję, że znajdę wśród nich moje perełki, na które będę rzetelnie odkładać pieniążki, by później je znów odkupić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję bloga jako : Justyna Klimek
    Subskrybuję kanał KOSMETLANDIA na YouTube jako (bardzo mile widziane, nie jest konieczne): Justyna Klimek
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Dlaczego chcę wygrać ten zestaw? Otóż są tu same rarytasy dla ciała.Uwielbiam maseczki, są zbawienne dla cery, są aż 2, plus glinka :) Krem do rąk i serum - nastała jesień a wraz z nią chłodniejsze dni, moje dłonie stają się wtedy suche i szorstkie - ukojenie w postaci kremu i serum do rąk jest :) Która z nas budząc się rano nie ma problemu z ułożeniem włosów? Chyba żadna, mgiełka od Pat&Rub ujarzmi każdy włos a my będziemy zadowolone. I chyba największy hit, który chciałabym przetestować to krem BB od Skin79, tyle dobrego słyszałam o ich kosmetykach a nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Chętnie podzielę się swoimi wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.