poniedziałek, 9 listopada 2015

Ogłoszenie wyników, czyli kto zgarnia KOSMETBOX

Niestety z trudem znajduję chwilkę na napisanie tego wpisu. U mnie totalny brak wolnego czasu, praktyki, szkoła, praca i mnóstwo obowiązków domowych ograniczają czas na blogowanie. Wybaczcie, że dziś będzie krótko, za to od razu na temat. Dziękuję oczywiście wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu, każda odpowiedź była wartościowa.  Za jakiś czas wystartuję z następnym KOSMETBOXEM, dlatego już dziś pytam jaka nagroda byłaby dla was interesująca. Tymczasem miło mi poinformować, że krem BB Skin79 Orange i inne kosmetyki przetestuje:

Iris

Czekam na adres przez siedem dni, wyślij go na mój mail, a ja w ciągu 10 dni wysyłam paczuszkę :) Gratuluję!


Udostępnij ten wpis

22 komentarze :

  1. Gratulację :) i zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wiadomość :) Dziękuję bardzo i już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ciekawy i inspirujący post :) Zdecydowanie lubię tutaj zaglądać :) Buziaki :*


    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niektórzy lubią się ośmieszać. Jeśli nie czytasz to nie pisz głupot!

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.