piątek, 27 listopada 2015

Rozdanie z okazji zbliżających się świąt. Zrób sobie prezent, tobie też się on należy! KOSMETBOX 3!

Niedawno skończyło się rozdanie, w którym do zgarnięcia był azjatycki krem BB Skin79 Orange. Jako, że wasze zainteresowanie koreańskimi kosmetykami wzrasta, tym razem też znajdziecie w KOSMETBOXIE propozycję od Skin79. Jesteście ciekawi co teraz znajdzie się w pudełeczku mojego bloga? Zdradzam, że będzie to kompozycja, która zawiera produkty, które sama lubię.


Sylveco Arnikowe mleczko do oczyszczania- pisałam o nim w tym poście. Bardzo delikatny produkt myjący, skuteczny i zarazem pielęgnujący.

Planeta Organica peeling enzymatyczny- rosyjski kosmetyk, który cenię. Skutecznie złuszcza i to bez konieczności tarcia twarzy.

Planeta Organica Secrets of Arctica oczyszczająca maseczka- zawiera mech i glinkę. Ma śliczne opakowanie.

Eucerin olejek pod prysznic- jeśli nie zawsze macie siły na wsmarowywanie balsamu po prysznicu, ten olejek zadba o skórę już w trakcie mycia. Dobrze odżywia skórę.

Skin79 maseczka Czarna Panda- w sam raz dla osób męczących się z przebarwieniami. Pomaga ujednolicić koloryt cery.

Purederm Skarpetki złuszczające- sposób na gładką skórę stóp. Paradowanie w nich pod domu poprawia humor wszystkim domownikom. Oczywiście trzeba to robić bardzo ostrożnie i tylko wtedy kiedy jest to konieczne, nadużycie skutkuje mokrą podłogą.

Pat&Rub mgiełka do włosów- poprawia kondycję włosów, jeśli jest stosowana regularnie przez dłuższy czas. Ułatwia rozczesywanie.

Avon krem do rąk mleko i miód- bardzo lubię jego zapach, otulający, w sam raz na zimę.

Co trzeba zrobić żeby wziąć udział w rozdaniu?

Przede wszystkim odpowiedzieć na dwa pytania: 
1. Która firma twoim zdaniem ma warte uwagi kosmetyki i dlaczego? Wymień jedną z zakreu pielęgnacji, a drugą z zakresu makijażu. Np. Warte uwagi kosmetyki pielęgnacyjne ma ABC, ponieważ... A najlepsze produkty do makijażu XYZ bo...
2. Gdybyś mogła/mógł na bezludną wyspę zabrać tylko jeden przedmiot, to co by to było? Uzasadnij. 

Zgłoszenie (w komentarzu należy umieścić to co jest pogrubionym drukiem):

Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie):
Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK (obowiązkowe, link znajdziecie w pasku bocznym)
Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK (obowiązkowe)
Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres)/ NIE (uwaga, nie jest to konieczne)
Napisałam post o rozdaniu: BARDZO, ALE TO BARDZO MILE WIDZIANE, nie jest konieczne.

Odpowiedzi na pytania: pamiętajcie, że nie liczy się długość, tylko jakość.

Zgłaszać się można tylko w komentarzach pod tym postem. Na zgłoszenia czekam do 16 grudnia 2015. Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia po upływie terminu. Mile widziane jest przez blogerki zamieszczenie banneru rozdania czy postu. Z pewnością jeśli będę miała dylemat nad wyborem zwycięzcy spośród blogerek/blogerów, dodatkowa aktywność może pomóc. Pamiętajcie, że jeśli dostaliście już jeden z KOSMETBOXÓW, tu też możecie się zgłosić. Poza tym nie musicie prowadzić bloga, recenzję możecie wysłać do mnie mailem, a ja ją opublikuję na KOSMETLANDII. Osoby, które po zakończeniu rozdania wypiszą się z Oberwatorów, nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach, a planuję więcej podobnych :) Oczywiście możecie wykorzystywać zdjęcie i banner rozdania, w celu brania udziału w KOSMETBOXIE. Regulamin projektu znajdziecie w jego zakładce. Najważniejsze jest w nim to, że po dłuższym czasie proszę o napisanie recenzji na temat otrzymanych produktów. Nic trudnego prawda? :)

Banner:


Powodzenia!
Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

  1. Najbardziej lubię Sylveco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Agnes
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: bibaba
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: bibaba
    Zamieściłam banner na blogu: http://bibaba.pl/
    Napisałam post o rozdaniu: NIE
    Odpowiedzi na pytania:
    1. Warte uwagi kosmetyki pielęgnacyjne ma firma Sylveco: są świetne, naturalne, niedrogie i polskie. Z kolei kosmetyki kolorowe polecam firmy Wibo - niedrogie, dobrze dostępne, polskie a co najważniejsze konkurencyjne, bo całkiem nieźle się sprawdzają.
    2. Na bezludną wyspę zabrałabym którąś z moich ulubionych lekkich książek, prawdopodobnie "Studnie przodków" Joanny Chmielewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Magdalena Winchester
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako Magdalena Owczarczyk
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu: nie
    Odpowiedzi na pytania:
    1. Firmą którą polecam jeśli chodzi o pielęgnację, jest firma Mary Kay - zdecydowanie z wyższej półki cenowej, ale niedawno miałam okazję spotkać się z marką "na żywo" i przetestować produkt - ma w swojej ofercie "Satynowe dłonie" - czyli zestaw, krem, peeling i kremik. Dłonie są po tym przecudne, szkoda, że cena wyrywa z butów, jednak faktycznie, jakość nie równa się kremom innych marek :) Natomiast firmą, którą polecam jeśli chodzi o makijaż, jest firma Essence - są z tej niższej półki cenowej dostępne dla wszystkich, ale ich tusz Essence Multi Action bądź matowa pomadka nude nr 14 - te produkty są fantastyczne i na stale zagościłyby w moim sercu :P gdyby nie tyle nowości do przetestowania :D
    2. Na bezludną wyspę zabrałabym mojego mężczyznę. Gdybym ja była na tej wyspie, to nie byłaby ona już bezludna (paradoks? :D), więc co za różnica jak wezmę osobę zamiast przedmiotu? Mój facet nie przedmiot, ale jestem osobnikiem, który bez drugiego człowieka usycha jak róże bez wody... No i wtedy uschnięta niekoniecznie bym ładnie wyglądała, ale z facetem - wszędzie. Zaludnilibyśmy tą bezludną wyspę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjaśniam, że dopiero planujesz co zabierzesz na bezludną wyspę, czyli jeszcze na niej nie jesteś :)

      Usuń
  4. Wezmę udział w wolnej chwili nie mogę przejść obojętne obok tak wspaniałej wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog! Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: White Zephyr
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Jin QueenBee i White Zephyr
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK Jin QueenBee, White Zephyr
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://jinqueenbee.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    Odpowiedzi na pytania:
    1) Kosmetyki warte uwagi z zakresu makijażu to: Etude House <3 kolorystyka jest przepiękna (zwłaszcza szminek), a każdy produkt posiada bardzo uroczę, dziewczęce i kawaiiiiii design! Cudowne, już od samo patrzenie na te kosmetyki sprawia ogromną przyjemność!

    Z zakresu pielęgnacji nic jak dla mnie nie przebiję Bio-essence! Kosmetyki tej firmy posiadają w składzie swój własny opracowany płyn bio-essence, który działa natychmiastowo po nałożeniu na skórę. Kolosalne efekty widać już po upływie zaledwie 30 minut. Jest to cud-firma, która spełnia w 100% swoje ''bajkowe'' obietnice. Bajkowe, ponieważ to jedyna firma która w kwestii tak ekstremalnych efektów nie oszukuję by zdobyć klientów, a zdobywa ich bo naprawdę kosmetyki tej firmy działają. Najlepsze!
    Hada Labo także jest warte uwagi- wysoka jakość produktów, naturalne składniki i nie testowane na zwierzętach.

    2) Na bezludną wyspę zabrałabym gitarę. Muzyka jest antydepresyjna, a po dłuższym czasie spędzonym w samotności można dostać depresji ;p i w końcu miałabym sporo czasu na podszkolenie się w grze na gitarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uroczy, dziewczęcy*
      patrzenia na nie*

      Wybacz, te emocję ":d

      Usuń
  8. Obserwuję bloga jako (obowiązkowo publicznie): Agnieszka Pacierpnik
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako Agnieszka Pacierpnik
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Nie
    Zamieściłam banner na blogu: tak http://babajagaapatrzy.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie
    Odpowiedź na pytanie 1 - kosmetyk wart uwagi..każdy kosmetyk z firmy Sylveco, mam kilka kosmetyków z tej firmy i czy to szampon czy odżywka czy peeling do twarzy spisały się dla mnie na 6 + więc z ręką na sercu poleciłabym każdej osobie, która by mnie o to spytała :)
    odpowiedź na drugie pytanie - na bezludną wyspę zabrałabym ( na pewno można tylko jedną rzecz ? :P :P ) fajki , bo jestem nałogową palaczką, więc wzięłabym wagon fajek z nadzieją, że zanim papierosy się skończą wrócę do domu. Nin innego nie byłoby potrzebne, po co kosmetyki skoro nikt nie będzie mnie oglądał, po co ładne ciuchy skoro nikt nie bd ich widział, po co kasę jakbym nie miała na co wydać, jedzenie na pewno się znajdzie, więc cóż fajki wydają mi się najlepszą opcją :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK: Beauty .
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK: Beauty .
    Zamieściłam banner na blogu: TAK: https://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu:Nie
    Odpowiedź na 1 pytanie: Uważam, że kosmetyki warte wypróbowania to te marki Bielenda..Przyznam, że kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do tej marki, ale po wypróbowaniu serum korygującego z kwasem migdałowym, zmieniłam swoją opinię o tej marce o 180 stopni. Na uwagę zasługuje fakt, że jest to polska marka, a warto wspierać nasz polski rynek, zwłaszcza, jeśli oferuje nam tak dobre produkty. A najlepsze produkty do makijażu to kolorówka Dr Ireny Eris. Od ponad roku moim ulubionym podkładem jest fluid matujący Provoke Matt. Lubię też pudry z tej linii i tusze do rzęs.

    Pytanie 2. Co zabrałabym na bezludną wyspę? Hmm chyba swojego chłopaka. Miałabym przyjaciela, kochanka i chłopaka w jednej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: agu_ro
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK - Simply Nails Design
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK - Simply Nails Design
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://simplynailsdesign.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: Tutaj informacja w poście o rozdaniu - http://simplynailsdesign.blogspot.com/2015/12/santa-claus-is-here.html#comments

    Odpowiedzi na pytania:
    1. Moim ostatnim odkryciem jeśli chodzi o pielęgnację, jest firma Evree. Kosmetyki mają genialne składy, bez zapychaczy, parabenów i alkoholu, za co każda skóra podziękuje :) Dodatkowo ceny nie powalają, bo wahają się między 20-30 zł. Ja używam duetu Magic Rose, krem + olejek i przepadłam :) Zapach nie jest chemiczny, kojarzy się z ciepłym letnim ogrodem, wieczorową porą... dodatkowo olejkiem można wykonywać bardzo przyjemny masaż twarzy, szyi i dekoltu - jak dla mnie ideał :)
    Jeśli chodzi o kolorówkę to lubię od lat i polecam naszą polską firmę Inglot z Przemyśla. Mają tak szeroką gamę kolorów cieni i lakierów, że każdy chyba znajdzie coś dla siebie. Do tego rewelacyjna trwałość, poręczne i estetyczne opakowania, moim zdaniem wcale nie są gorsze niż MAC czy The Balm, a kupując ich produkty dodatkowo wspieramy nasz polski rynek :)
    2. Na bezludną wyspę wzięłabym jedną z książek o sztuce przetrwania Beara Gryllsa ;D
    Buziaki i miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: włosovelove.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Syndia D.
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK Syndia D.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://wlosovelove.blogspot.com
    Napisałam post o rozdaniu: nie
    Odpowiedzi na pytania:
    1. Moim zdaniem najlepsze kosmetyki pielęgnacyjne ma marka Balea. Jestem w niej kompletnie zakochana. Kosmetyki są śmiesznie tanie, ozdabiają łazienkę ładnymi opakowaniami, zapachy są obłędne, działają bardzo fajnie. Chyba nigdy nie wyleczę się z Balejowej obsesji :D
    Jeśli chodzi o kolorówkę to bardzo lubię Eveline. Uwielbiam ich eyeliner, tusze do rzęs i całą resztę, cały czas mi towarzyszą.

    2. Na bezludną wyspę zabrałabym ze sobą koc, straszny ze mnie zmarzluch, więc na sto procent by się przydał :)



    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Lyanna
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Maria Nowicka
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK Maria Nowicka
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://lynnspassions.blogspot.com
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    Odpowiedzi na pytania:
    1. Z zakresu pielęgnacji - Charmine Rose. Mają dość duży wybór kosmetyków, do różnych typów cer z różnymi problemami. Po raz pierwszy udało mi się znaleźć krem, który dobrze radzi sobie ze zmatowieniem mojej tłustej twarzy - właśnie u nich. Jest coś dla młodych, starych, kobiet i mężczyzn, każdy znajdzie coś dla siebie. Może i są to kosmetyki słusznej ceny, ale ja uznałam, że warto w nie zainwestować.
    Z zakresu makijażu - wibo. Mają przeogromny wybór lakierów do paznokci - moje uzależnienie. Poza tym mają świetne korektory do twarzy - używam dwóch i oba są moimi ulubieńcami. Kosmetyki są tanie a wydajne i porządne.
    2. Myślę, że zabrałabym ze sobą jakiś super ostry, porządny nóż. Taki którym da się zabić i przygotować obiad i sklecić dach nad głową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako :Sabi S.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Sabi Si
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK
    Zamieściłam banner na blogu: TAK isthemagichereforever.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu:Nie.
    Pielęgnacja to Bielenda, gdyż jej stosowanie pozwoliło mi poradzić sobie z trądzikiem oraz przebarwieniami. Makijaż to Revlon, bo jedynie ten podkład się trzyma na mojej tłustej strefie T 12 godzin.
    A na wyspę bezludną zabrałabym filtr przeciwsłoneczny, aby nie spalić buźki. Z jedzeniem bym sobie poradziła, chatkę też jakąś zbudowała, ale o cerę to już nie zadbała więc chociaż ten filtr, by się przebarwień nie nabawić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: Karolina Horsi
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Karolina Horsi
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Karolina Horsi
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://karolinahorsi.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    Odpowiedzi na pytania: Moim zdaniem kosmetyki pielęgnacyjne warte uwagi ma marka Pharmaceris, ponieważ sama uwielbiałam te produkty (których używałam), ale z obserwacji widzę, że wiele z nas uważa je za perełki kosmetyczne.

    Na uwagę pośród kolorówki zasługuje Golden Rose - tanie, dobre kosmetyki. Marka wciąż zaskakuje a a w swoim asortymencie ma eyeliner, dzięki któremu ROBIĘ KRESKI :)
    (
    Na bezludną wyspę pewnie zabrałabym pastę do zębów - (szczoteczkę zrobiłabym z bambusów). Zawsze byłaby nadzieja, że z bezludnej wyspy uda mi się powrócić a zęby to według mnie wizytówka człowieka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako:KosmetykoFanki
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK - KosmetykoFanki
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://kosmetykofanki.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie
    Odpowiedź 1: Moim zdaniem kosmetyki warte uwagi ma firma Eucerin. Uwielbiam ich produkty do pielęgnacji, które idealnie nawilżają moją suchą skórę. Moim hitem tej firmy jest zdecydowanie regenerujące mleczko do ciała, moja skóra wchłania go niczym gąbka. Później jest mięciutka i gładka przez cały dzień.
    Kosmetyki do makijażu dr.irena eris - świetne podkłady i cienie, godne uwagi i polecenia.

    Odpowiedź 2. Hmm na bezludną wyspę zabrała bym swojego psiaka, fajnie gdyby towarzyszył mojej podróży i dodatkowo mnie bronił przed dziką zwierzyną ;p Ponadto zawsze mnie rozśmiesza także podczas pobytu na wyspie uśmiech nie schodził by z mej twarzy.

    Na bezludną wyspę chcę zabrać psiaka,
    co humor poprawi i ze zwierzyną się rozprawi,
    najlepszy przyjaciel człowieka,
    na pewno pomoże i wtedy łódź złoże,
    skutecznie obroni me ciało osłoni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Aleksandra Włoch
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako Aleksandra Włoch
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: TAK jako Aleksandra Włoch
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Napisałam post o rozdaniu: NIE


    1. Która firma twoim zdaniem ma warte uwagi kosmetyki i dlaczego? Wymień jedną z zakresu pielęgnacji, a drugą z zakresu makijażu.

    Jestem patriotką w każdym calu i nie lubię zapychać obcym koncernom, dlatego polecę dwie polskie firmy. Biały Jeleń, jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne, jako jedne z niewielu nie uczulają mnie, bo są hipoalergiczne a jeśli chodzi o kolorówkę to.. Semilac! Paznokcie się zaliczają w kolorówkę prawda? :D Jestem hybrydomaniaczką, więc odpowiedź nie mogła być inna a lakiery są w przystępnej cenie, do tego mają dużą gamę kolorów i świetną trwałość.

    2. Gdybyś mogła/mógł na bezludną wyspę zabrać tylko jeden przedmiot, to co by to było? Uzasadnij.

    Przedmiot? Dziewczyny chyba nie potrafią czytać ze zrozumieniem, skoro piszą o swoich facetach i psach, przecież to nie są przedmioty, prawda laseczki? ;)
    No ale skoro przedmiot to nie wiem, może telefon? Ciekawe czy miałabym z niego użytek ale jeżeli na wyspie byłby zasięg to na pewno zabrałabym go, żeby mieć kontakt z najbliższymi i nie być taką samotną duszą na tej wyspie. ;) I dodatkowo opalając się w pełnym słońcu, przeglądała bym sobie nowości ze świata kosmetycznego :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.