niedziela, 20 grudnia 2015

KOSMETBOX znów w akcji! Jeden niedługo będzie w drodze. Następny już uśmiecha się kusząco!

Uważam, że dzielenie się szczęściem jest bardzo ważne, zwłaszcza kiedy towarzyszą temu takie okazje jak Święta Bożego Narodzenia czy zbliżający się Nowy Rok. Postanowiłam, że znowu przygotuję dla was pudełeczko pełne niesamowitości. Mam nadzieję, że tak jak poprzednio, zgłosi się wiele osób. Zanim jednak przejdę do szczegółów, muszę poruszyć inny, ważny temat. Obiecałam, że po 16 grudnia zdradzę, kto zgarnia poprzedni KOSMETBOX.
 
Tak więc miło mi poinformować, że tym razem kosmetyki testować będzie: agu_ro! Gratuluję, czekam na mail z adresem do wysyłki.


A teraz pora na następne rozdanie. Jesteście ciekawi co zawiera KOSMETBOX 4? Już zdradzam.

Skin79 Mild Sun Lotion SPF50+
Zoeva duża kosmetyczka niemieckiej firmy seria Bamboo
Balneokosmetyki biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy
Planeta Organica masło shea Organiczne
Yankee Candle Kilimanjaro stars wosk zapachowy
Eveline Cosmetics diamentowa maseczka odmładzająca
Body Club Koreańska maseczka nawilżająca w płachcie z kwasem hialuronowym 3 kroki do piękna
Próbki różnych kosmetyków

Niewątpliwie gwiazdami pudełka są: kosmetyk Skin79 (jego cena waha się w okolicach 55 złotych) i kosmetyczka (wartość wynosi około 62 złotych). Wszystkie rzeczy wchodzące w skład zestawu są nowe i nieużywane. Kosmetyki mają aktualną datę ważności.

Wystarczy tylko obserwować publicznie bloga, żeby móc wziąć udział w rozdaniu. 

Wzór zgłoszenia:
w komentarzu należy umieścić to co jest pogrubionym drukiem
Obserwuję bloga jako: (obowiązkowo publicznie)
Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK/NIE (nieobowiązkowo, link znajdziecie w pasku bocznym)
Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: (nieobowiązkowo)
Zamieściłam banner na blogu: TAK (adres)/ NIE (nieobowiązkowo)
Napisałam post o rozdaniu: BARDZO, ALE TO BARDZO MILE WIDZIANE, nie jest konieczne.


Zgłaszać się można tylko w komentarzach pod tym postem. Na zgłoszenia czekam do 10.01.2016. Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia po upływie terminu. Mile widziane jest przez blogerki zamieszczenie banneru rozdania czy postu. Z pewnością jeśli będę miała dylemat nad wyborem zwycięzcy spośród blogerek/blogerów, dodatkowa aktywność może pomóc. Pamiętajcie, że jeśli dostaliście już jeden z KOSMETBOXÓW, tu też możecie się zgłosić. Poza tym nie musicie prowadzić bloga, recenzję możecie wysłać do mnie mailem, a ja ją opublikuję na KOSMETLANDII. Osoby, które po zakończeniu rozdania wypiszą się z Obserwatorów, nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach, a planuję więcej podobnych. Oczywiście możecie wykorzystywać zdjęcie i banner rozdania, w celu rozpowszechniania KOSMETBOXA. Regulamin projektu znajdziecie w jego zakładce. Najważniejsze jest w nim to, że po dłuższym czasie proszę o napisanie recenzji na temat otrzymanych produktów. Nic trudnego, prawda?

Banner:


I oczywiście w dzisiejszym wpisie nie może zabraknąć komentarza agu_ro, który sprawił, że KOSMETBOX powędruje właśnie do niej. Zostawiłam go na koniec, jak wisienkę na torcie :)


Udostępnij ten wpis

54 komentarze :

  1. Ale ta wygrana ma farta, ciągle widzę te same nicki w wynikach :D gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie agu_ro wygrała pierwszy raz, bo bardzo spodobała mi się jej odpowiedź na pytanie :) A czy wygrywa u innych, to nie wiem, nie śledzę.

      Usuń
    2. Ja śledzę wyniki rozdań, w których biorę udział, jest parę nicków które bardzo często się powtarzają :D Dlatego wpadło mi w oko :P

      Usuń
    3. Żeby wygrać trzeba grać :) na dziesiątki konkursów w których wzięłam udział w kilku udało się wygrać :)

      Usuń
  2. Obserwuję bloga jako: Lyanna
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Lyanna
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Lyanna
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://lynnspassions.blogspot.com
    Napisałam post o rozdaniu: NIE
    Gratulacje dla zwyciężczyni! Ledno jedna nagroda poleciała, a tu już się druga szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banner - http://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html

      Usuń
  3. Obserwuję bloga jako: Joanna Skawińska
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Joanna Skawińska
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Joanna Skawińska
    Zamieściłam banner na blogu: pieczenieciast-frajdablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK: Beauty .
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Agnes
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: bibaba
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: bibaba
    Zamieściłam banner na blogu: http://bibaba.pl/
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Alicja Orzechowska
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Alicja Orzechowska
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Alicja Orzechowska
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://fashionfoodcosmetics.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni! Tym razem i ja spróbuję swoich sił bo chciałam od jakiegoś czasu przetestować filtry skin79 :D
    OBserwuję bloga jako: MurzynekBambo
    Polubiłam profil na Facebooku jako: Kaja Rehmus
    Polubiłam na Facebooku wpis o rozdaniu jako: Kaja Rehmus
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. napisałam wiadomość przez formularz :) jeśli by nie doszła to jest mój mail awrobacka@gmail.com :)

      Usuń
    2. Napisałam do Ciebie wiadomość na twoim blogu i na skrzynkę mail. Nie otrzymałam jeszcze od Ciebie adresu.

      Usuń
  9. Obserwuję bloga jako:Kamila B.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: nie
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK takingcareofhair.blogspot.com
    Napisałam post o rozdaniu: -

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje :) Biosiarczkowy żel jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Nadia
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: nie
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Paulina Gadowska
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Paulina Gadowska
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Paulina Gadowska
    Zamieściłam banner na blogu: http://palinka2.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: http://palinka2.blogspot.com/2015/12/mao-prezentow-sa-rozdania-d.html#more

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Komputeromaniaczka
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: nie
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: nie
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: Anna Niezgódka
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Anna Niezgódka i anaaanaa86.blogspot.com
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Anna Niezgódka i anaaanaa86.blogspot.com
    Zamieściłam banner na blogu: http://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Skin79 są podobno bardzo dobre (szczególnie, że są koreańskie) :3

    Obserwuję bloga jako: Ewelina Wróbel
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako Ewelina Wróbel
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Ewelina Wróbel
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Klaudia Cebula
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Klaudia Ceebula
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Klaudia Ceebula
    Zamieściłam banner na blogu: TAK https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/964555453622646
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako:blondelook74
    Polubiłam profil na Facebook'u: NIE POSIADAM
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: NIE POSIADAM
    Zamieściłam banner na blogu: TAK
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako: Anszpi- Drpga do perfekcyjnych włosów
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako Droga do perfekcyjnych włosów
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Droga do perfekcyjnych włosów
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: włosovelove.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Syndia D.
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako : nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://wlosovelove.blogspot.com
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: KosmetykoFanki
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK jako KosmetykoFanki
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: KosmetykoFanki
    Zamieściłam banner na blogu: Tak - http://kosmetykofanki.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako: Ewka501
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: NIE
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: -
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: -

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Paulina K
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Paulina Kowalew
    Zamieściłam banner na blogu: TAK , http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Karina - Azmariaa
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Karina J.
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Karina J.
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://fashionforazmariaa.blogspot.com/p/konkursy.html
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Truskawkowy Świat Blog
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: tak Truskawkowy Świat Blog
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu:nie
    Jejku oczopląsu dostałam jak zobaczyłam kosmetyczkę<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Sabina Matusik
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Sabina Matusik
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako:boou
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: nie
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: nie
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję bloga jako: Jasmine Vise
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Bernadetta Bomba
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Bernadetta Bomba
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Napisałam post o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję bloga jako: Aggi eN
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK, jako Aggi Sajdak
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: nie
    Zamieściłam banner na blogu: nie
    Napisałam post o rozdaniu:nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bloga jako: Kasia Kot
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Tak jako Kasia Kot
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Tak jako Kasia Kot
    Zamieściłam banner na blogu: nie mam bloga, ale udostępniłam na FB - https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1549717172017961
    Napisałam post o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję bloga jako Madam Paulina
    Lubię n fb jako Paulina Piórkowska
    Polubiłam post o konkursie na fb jako Paulina Piórkowska
    Banner: http://paulinka3p5678.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję bloga jako: Iwona K
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK, Iwona Kalinowska
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Iwona Kalinowska
    Zamieściłam banner na blogu: TAK, http://ivi-art.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję bloga jako: Pani Lecter
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Agata Nalborska
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Agata Nalborska

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako: DAYLIGHT NATKA
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Natka Izka Jędruszczak
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Natka Izka Jędruszczak
    Zamieściłam banner na blogu: http://daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję bloga jako: Aleksandra
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Aleksandra Gaweł.
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Aleksandra Gaweł
    Zamieściłam banner na blogu: TAK (http://beautynightmares26.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję bloga jako: DAYLIGHT NATKA
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: Natka Izka Jędruszczak
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Natka Izka Jędruszczak
    Zamieściłam banner na blogu: http://daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako: Nely
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: NIE
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga jako: Iwona
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: NIE
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: NIE
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję bloga jako: Naughty Girl
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK/Naughty Girl
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: tak
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję bloga jako: Andy Andy
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Magda lena R

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję bloga jako: Katarzyna Wierzba
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Kasia Wierzba
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Kasia Wierzba
    Zamieściłam banner na blogu: NIE
    Napisałam post o rozdaniu:https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1081852938533326

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję bloga jako:Sabi S.
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: TAK Sabi Si
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Sabi Si
    Zamieściłam banner na blogu: TAK isthemagichereforever.blogspot.com/
    Napisałam post o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję bloga jako: Sweet Blloger
    Polubiłam profil na Facebook'u jako: NIE
    Polubiłam na Facebook'u wpis o rozdaniu jako: Nie
    Zamieściłam banner na blogu: TAK http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.