wtorek, 12 stycznia 2016

Ogłoszenie wyników! Kto dostanie KOSMETBOX? Top 5 postów, które ukazały się w 2015 roku.

Pora ogłosić kto tym razem ucieszy się z pudełeczka dostarczonego przez listonosza. Żeby jednak nie było zbyt krótko, wcześniej przypomnę wam, moim i waszym zdaniem (zgodnie ze statystykami), najciekawsze posty, które pojawiły się w minionym roku. Top 5 wybrałam starannie, możecie być tego pewni! Zapraszam do zapoznania się z tekstem, natomiast osobę, która otrzyma KOSMETBOX... Przedstawię na samym końcu, bo przecież ostatni będą pierwszymi :) 

1. Oleje w pielęgnacji klik tu
Wpis, który pomoże wam wybrać właściwy olej. Garść porad dotyczących zakupu, używania i przechowywania tych płynnych skarbów. Mam nadzieję, że każda z was ma już w swoich zbiorach choć jeden olej. W przypadku włosów i skóry czynią cuda.

2. Czekoladowe szaleństwo. Maseczka czekoladowa do twarzy i makijaż nią inspirowany klik tu.
Post o przepięknie pachnącej maseczce, która idealnie sprawdza się, gdy wstanę bez energii do działania. Wystarczy, że ją nałożę i dostaję energetycznego kopa. Stworzyłam nawet makijaż zainspirowany tubką. Ten post bardzo wam się spodobał. Ma bardzo dużą liczbę wyświetleń, co bardzo mnie cieszy.


3. Makijaż skóry ze skłonnością do przetłuszczania się klik tu.
Bardzo przydatny wpis, otrzymałam mnóstwo ciepłych słów i podziękowań za jego stworzenie. Teraz mogłabym dodać do niego jeszcze jeden punkt. Zanim przypudrujecie podkład, poczekajcie. Po nałożeniu wyrównującego koloryt kosmetyku, zwykle zajmuję się brwiami i oczami. Dopiero kiedy skończę nakładam puder... Czemu to ważne? Nie wpadłam sama na ten pomysł, zwykle utrwalałam podkład kiedy mi się podobało. W jednym z filmów, nagranym przez profesjonalnego makijażystę, wspomniano, że trzeba z tym poczekać, wtedy to co mamy na buzi, mniej się waży. Prawda!

4. Dlaczego picie wody z cytryną może pomóc twojej skórze? klik tu
Prosty sposób na poprawę wyglądu naszej cery. Na dodatek bardzo zdrowy, bo dba o cały organizm. Jeśli w waszej diecie znajduje się dużo słodyczy, czy fast foodów koniecznie zajrzyjcie do tej lektury.

5. Domowe sposoby na poprawienie urody klik tu.
Posty z domowymi recepturami są bardzo fajną propozycją, tym bardziej, że mamy kontrolę nad powstawaniem specyfiku. Poza tym możemy wykorzystać składniki, których działanie najlepiej wypływa na naszą urodę i mieszać je, tworząc kombinacje o pożądanym działaniu. W zaproponowanym poście przedstawiłam popularne hity, szczególnie polecam peeling kawowy. 

 
Tak jak obiecałam, KOSMETBOX wędruje do:

MurzynekBambo
  

Czekam na mail z adresem do wysyłki. Mój adres: turkusowypirat@wp.pl

Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

  1. Gratulacje dla wygranej <3
    Nic dziwnego,że to Top 5. Te posty są świetne! Pozdrawiam BlackLine :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne posty to i w Top 5 się znalazły :)
    Gratulacje dla zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. domowe sposoby to coś dla mnie , musze nadrobić ;) gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJĘ:)SUPER POSTY. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo! ^^ Już wysyłam maila :3
    Yay, ale radość mi sprawiłaś w ten jakże smutny czas sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam go, postaram się jak najszybciej wysłać paczuszkę, życzę miłego testowania :)

      Usuń
  6. Muszę zajrzeć na te popularne posty
    Zwyciężczyni gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wodę z cytryną :3 dodaję jeszcze kawałek świeżego imbiru <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni, a top 5 jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulację! widze,że przegapiłam post czekoladowe szaleństwo - biegnę już czytać!:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczuszka doszła, dziękuję po raz kolejny i biorę się za testowanie! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.